Bunuri defecte și reclamații

Este de datoria noastră să vă oferim bunuri complete și fără defecte. Cu toate acestea, efectuăm multe comenzi în fiecare zi în toată România și, în timpul muncii noastre zilnice, putem întâmpina erori. Dacă nu ați primit toate elementele unui anumit set sau bunurile livrate către dvs. sunt defecte, ne puteți trimite o reclamație.

Răspunderea noastră pentru bunurile livrate către dvs. este definită de lege ca o garanție pentru defectele bunurilor vândute. În plus, bunurile dvs. pot fi în garanție. În caz afirmativ, domeniul de aplicare al garanției și regulile de depunere a cererilor sunt prezentate într-un document separat pe care l-ați primit împreună cu bunurile. Garanția de livrare și garanția produselor sunt independente una de cealaltă - utilizarea garanției livrării nu vă împiedică să vă bazați mai târziu pe garanția produselor și invers.

Pentru reclamatii si sesizari sunteti rugati sa completati in pagina contact, formularul de contact cu titlul subiectului reclamatie / sesizare.

Formular de reclamații

Formular de retur

Product added to wishlist